no-img
پی دی اف باما

دانلود کتاب مدیریت زمان بنفشه عطرسایی (PDF📁)

پی دی اف باما
توجه❗️

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دانلود کتاب مدیریت زمان بنفشه عطرسایی (PDF📁) 35 صفحه
pdf
جولای 10, 2024
حجم فایل: 1 مگابایت
نویسنده: پی دی اف باما
۲۰,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب مدیریت زمان بنفشه عطرسایی (PDF📁) 35 صفحه


دانلود کتاب مدیریت زمان بنفشه عطرساییدانلود کتاب مدیریت زمان بنفشه عطرسایی (PDF📁) 35 صفحه با بهترین کیفیت توسط سایت پی دی اف باما گردآوری شده است. کتاب مدیریت زمان از مجموعه کتابخانه موفقیت برای برایان تریسی، با ارائه‌ ی روش‌ هایی به شما کمک می‌ کند تا در هر روز کاری دو ساعت بیشتر وقت داشته و خروجی و بهره‌ وری خود را دو برابر کنید. در این کتاب 21 روش مهم برای مدیریت زمان مؤثر آموزش داده می‌ شود که تقریباً همه‌ ی افراد بسیار موفق از آن‌ ها استفاده کرده‌ اند.

دستیابی به موفقیت با تکنیک‌ های کتاب مدیریت زمان برای هزاران مدیر اثبات شده و تا زمانی که چهار عامل معروف بهره‌ وری یعنی اشتیاق، قاطعیت، اراده و انضباط را داشته باشید، می‌ توانید موفقیت‌ آمیز باشید. در این کتاب، برایان تریسی به بحث‌ های مفید و گوناگونی پرداخته است. از جمله: کنترل وقفه‌ ها، ایمیل‌ ها، جلسات و تماس‌ های تلفنی، چهار عامل کلیدی بهره‌ وری، اختصاص زمان برای کارهای با اولویت بالا، غلبه بر تعلل و به تعویق انداختن کارها، روش‌ های واگذاری و حذف کارها و ده‌ ها نکته کاربردی دیگر.

مدیریت زمان تاثیر بسزایی بر سلامتی و بهره‌ وری شخصی دارد. کنترلی که بر زمان و زندگی خود دارید، نمایانگر آرامش درونی، هماهنگی و سلامت ذهنی شما است. احساس عدم توانایی در کنترل زمان منجر به استرس، نگرانی و افسردگی می‌ شود. بهتر است رویدادهای مهم زندگی خود را سازماندهی و کنترل کنید تا لحظات بهتری داشته و بهترین انرژی را داشته باشید. از مزایای تبدیل شدن به یک مدیر زمان عالی بسیار زیاد است. بیشتر افراد موفق از زمان خود به خوبی استفاده می‌ کنند.

بنابراین، ایجاد عادات خوب و تبدیل آن‌ ها به روال زندگیتان می‌ تواند کیفیت ظاهری شما را تغییر دهد. به یاد داشته باشید که مدیریت زمان در واقع همان مدیریت زندگی است. باید از ارزش زمان و لحظه‌ های زندگی خود آگاه باشید و بهترین استفاده را از آن‌ ها بکنید. مهارت‌ های مدیریت زمان قابل یادگیری هستند و با تلاش و تمرین می‌ توانید در این زمینه موفق شوید. سایت پی دی اف باما شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می‌ کند.

خرید کتاب مدیریت زمان بنفشه عطرسایی

دانلود کتاب مدیریت زمان

کتاب مدیریت زمان بنفشه عطرسایی

پی دی اف مدیریت زمان

📖 فهرست مطالب مدیریت زمان بنفشه عطرسایی :

  • روانشناسی مدیریت زمان
  • ارزش هایتان را مشخص کنید
  • به چشم انداز و ماموریتتان فکر کنید
  • به آینده بروید و به عقب نگاه کنید
  • برنامه های مکتوب تهیه کنید
  • پروژه هارا روی نمودار ببرید
  • و…

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
سایر و مفید

تصاویر پیش نمایش


دانلود کتاب مدیریت زمان بنفشه عطرسایی (PDF📁) 35 صفحه-1
دانلود کتاب مدیریت زمان بنفشه عطرسایی (PDF📁) 35 صفحه-1
دانلود کتاب مدیریت زمان بنفشه عطرسایی (PDF📁) 35 صفحه-1
دانلود کتاب مدیریت زمان بنفشه عطرسایی (PDF📁) 35 صفحه-1
دانلود کتاب مدیریت زمان بنفشه عطرسایی (PDF📁) 35 صفحه-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *