no-img
پی دی اف باما

دانلود کتاب هنر عشق ورزیدن اریک فروم صوتی 🎧 13 قسمت

پی دی اف باما
توجه❗️

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

دانلود کتاب هنر عشق ورزیدن اریک فروم صوتی 🎧 13 قسمت
zip
جولای 9, 2024
هر قسمت 4 مگابایت
نویسنده : پی دی اف باما
۴۰,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب هنر عشق ورزیدن اریک فروم صوتی 🎧 13 قسمت


دانلود کتاب هنر عشق ورزیدن اریک فروم صوتی

دانلود کتاب هنر عشق ورزیدن اریک فروم صوتی 🎧 13 قسمت با بهترین کیفیت توسط سایت پی دی اف باما گردآوری شده است. کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن نوشته‌ی اریک فروم، راهکارها و دستورالعمل‌های ویژه‌ای جهت عشق ورزیدن به یکدیگر ارائه می‌کند و به شما نشان می‌دهد که انسان‌ها با عشق، معنا و مفهوم پیدا می‌کنند و عشق لازمه‌ی وجود هر انسانی است. سایت پی دی اف باما شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می‌کند.

فایل صوتی کتاب هنر عشق ورزیدن اریک فروم

هنر عشق ورزیدن اریک فروم صوتی

هنر عشق ورزیدن اریک فروم فایل صوتی

فایل صوتی هنر عشق ورزیدن اریک فروم

اریک فروم (Erich Fromm) در کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن (The Art Of Loving) از چگونگی و چرایی عشق ورزیدن سخن می‌گوید و بیان می‌کند که عشق حسی دل‌نشین و خاص است که وجود انسان در عالم به آن پیوند خورده و هستی و وجود انسان‌ها تنها با عشق حقیقی است که معنا و و مفهوم پیدا می‌کند. در حقیقت اریک فروم پنجره‌ی تازه‌ای از عشق را برای انسان‌ها باز می‌کند و درک متفاوتی از عشق به آن‌ها ارائه می‌دهد.

کتاب صوتی هنر عشق ورزیدن می‌خواهد شما را قانع کند که باید با جدیت بسیار براى تکامل و رشد شخصیت خود تلاش کنید تا به نتیجه‌ای سازنده‌ برسید، در غیر این صورت تلاش‌های شما برای ابراز عشق و علاقه بی‌نتیجه می‌ماند. یعنی اگر قدرت و توانایی عشق ورزیدن به همسایه، انسانیتِ راستین و… را نداشته باشید نمی‌توانید به رضایت‌مندی در عشق دست یابید. در فرهنگی که این ویژگی‌ها در آن کمیاب هستند، رسیدن به توانایی عشق ورزیدن نیز امری نادر خواهد بود.

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
کتاب صوتی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *